Sääntömääräisen syyskokouksen satoa

12.10.2019

Syyskokouksen satoa!
Syyskokouksessa hyväksyttiin toimintasuunnitelma sekä talousarvio vuodelle 2020 ja valittiin seuraavan kauden toimihenkilöt.
PJ Riitta Laine, varaPJ Tiina Rantanen, sihteeri Minna Vallenius, jäsenasioidenhoitaja Jaana Toivoniemi. Taloudenhoitajan pesti on auki, joten halukkaa ilmoittautumaan! Muut hallituksen jäsenet ovat Sari Akkanen, Katja Kankare, Tarja Kääriäinen, Jaana Arola, Päivi Mattila ja Boel Wiik.
Pääluottamusmiehenä jatkaa Erik Alopaeus ja varalla aloittaa Sari Akkanen.Paikallisia luottamusmiesvaihdoksia tapahtuu ainoastaan Turun keskuksessa, jossa Sari Akkanen aloittaa luottamusmiehenä ja Erik Alopaeus varalla.
Vuonna 2020 pyrimme pitämään jäsenistölle ns. työhyvinvointi-illat keskuspaikkakunnilla. Asiasta informaatiota ajankohdan lähestyessä omien luottisten/yhdyshenkilöiden kautta!
Kevätkokous pidetään viikolla 17 ja sitä ennen on kaikkien syytä käydä päivittämässä yhteystietonsa omaJHL palveluun, jotta sähköiset kokouskutsut löytävät perille!
Vuonna 2020 mökkilomat pidetään samoissa paikoissa kuin tänä vuonna ja myös nämä hakuohjeet saapuvat keväällä sähköisesti.
Virkistysraha on edelleen 75€ ja hakemukset marraskuun loppuun mennessä. Eläkeläisille 50% ja opiskelijat jotka ovat olleet ko. vuodelle 6kk työelämässä saavat 100% virkistysrahan.
Kiitos kaikille kokoukseen ja päätöksentekoon osallistuneille!